Marketingové strategie v oboru kovovýroba firmy Kovovzduchotechnika spol.s r.o. – Adéla Janáková
Adéla Janáková
Bakalářská práce
Marketingové strategie v oboru kovovýroba firmy Kovovzduchotechnika spol.s r.o.
Marketing strategies in line of metalproduction of company "KOVOVZDUCHOTECHNIKA spol. s r. o."
Anotace:
Kritéria výběru zakázky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.