Quynh Nhu Hoang

Bakalářská práce

Vliv sociálních médií na fashion marketing

The influence of social media on the fashion marketing
Anotace:
S rostoucí popularitou sociálních sítí se stávají klíčovým prostředkem pro marketingovou komunikaci, zejména v módním průmyslu. Tato bakalářská práce je zaměřena na jak pozitivní, tak i negativní dopad sociálních sítí na fashion marketing značky Zary. Teoretická část je zaměřena na definici marketingových nástrojů a pojmů. Dále zde popisuje influencer marketing, výhody a nevýhody, které může přinést …více
Abstract:
With the growing popularity of social media, they have become a key means of marketing communication, especially in the fashion industry. This bachelor thesis focuses on both the positive and negative impact of social media on the fashion marketing of the brand Zara. The theoretical part is dedicated to defining marketing tools and concepts. Furthermore, it describes influencer marketing, the advantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON