Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka – Tomáš RAIS
Tomáš RAIS
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka
Factors affecting consumer buying behaviour
Anotace:
Předložená práce je zaměřená na nákupní chování spotřebitelů při nákupu balených vod. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry různé faktory spotřebitele ovlivňují s důrazem na vliv barev. Výzkumná část byla rozdělena na dotazníkové šetření a rozhovory, které ověřovaly zjištěné závěry z předchozí výzkumné části. Zjištěny byly rozdíly v prvcích, které pomáhají spotřebitelům rozpoznat svojí oblíbenou balenou …víceAbstract:
The thesis focuses on consumer shopping behaviour when shopping bottled water. The goal of the thesis was to find out to which extent various factors affect consumers and special attention is paid to the influence of colours. The research part was divided into the part of questionnaires and the interviews which verified the conclusions drawn from the previous part. Some differences were discovered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAIS, Tomáš. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Denisa MORONGOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Význam knižní obálky v nákupním chování žen
Patrik Tomšů -
Vliv WoM na nákupní chování
Aneta Řehánková -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků
Kristýna KÁROVÁ