Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní – Lucie ADAMCOVÁ
Lucie ADAMCOVÁ
Bakalářská práce
Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní
Efficiency of anti-tobacco marketing campaigns
Anotace:
Práce se zabývá efektivitou protikuřáckých marketingových kampaní v České republice, konkrétně varovnými nápisy na obalech tabákových výrobků. K tomuto cíli bylo využito vlastní dotazníkové šetření, které prokázalo, že tyto nápisy nejsou efektivní, jelikož téměř nikoho neodrazují od kouření. Možným přínosem v této problematice by mohly být fotografie následků kouření na zdraví člověka umístěné na obalech …víceAbstract:
This work focuses on efficiency of anti-tobacco marketing campaings in the Czech Republic, specifically on warning signs on tobacco packaging. Own survey was used to determine the efficiency. It proves that these signs are inefficient, because they don´t discourage almost no one from smoking. Photographs of the consequences of smoking placed on the packaging of tobacco products could bring possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMCOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/k8byke/.
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Lucie. Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA