Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně – Bc. Petr Nosálek
Bc. Petr Nosálek
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně
Project of Marketing Communication of Car Wash Center in Zlin
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to develop a project that will improve marketing communications of a car wash center in Zlin, operated by ECOCLEAN+ spol. s r. o. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. The second part begins with the characteristics of the company and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosálek, Petr. Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková