Bc. Jiří ŠROTÍŘ

Bakalářská práce

Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX

Advanced methods of animation in 3D Studio MAX
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření …více
Abstract:
The main target of my bachelor thesis is familiarization possible reader with advanced animation procedures in environs of program 3D Studio MAX. There are draw out abilities and methods of settings 3D Studio MAX{\crq}s modules like are Reactor or Character studio in the theoretical part. This becomes entire part through the evolution. Thereinafter is here described creating of lens flare. This one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2006
Identifikátor: 3292

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠROTÍŘ, Jiří. Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 06. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie