Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Kateřina JENČÍKOVÁ
Kateřina JENČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
The benefits of structured learning for pupils from socioculturally disadvantaged backgrounds
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití prvků metody strukturovaného učení při výuce v přípravné třídě jako nástroje pro zrychlení výuky a zvýšení úspěšnosti dětí při vstupu na základní školu. V teoretické části je věnována pozornost charakteristice sociálně znevýhodněného prostředí, popisu a cílům přípravné třídy a principům metody strukturovaného učení. Prostředkem pro ověření teorie byla zvolena …víceAbstract:
This thesis deals with the possibility of using the elements of structured teaching methods for teaching in the preparatory class as a tool to accelerate learning and increase the success rate of children entering elementary school. The theoretical part is focused on the characteristics of the socially disadvantaged enviroment, description and objectives of the preparatory class and principles of structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENČÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/k8uqos/.
Jak správně citovat práci
JENČÍKOVÁ, Kateřina. Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj vybraných kognitivních funkcí v souvislosti s předškolním vzděláváním u dětí prvních tříd ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Veronika KALÁŠKOVÁ -
Škola vidění výtvarné skupiny Experiment 2
Věra Ševčíková -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity
Jakub Franc -
Motivace k podnikání - srovnání motivace studentů a podnikatelů
Štěpán Bazala