Tomáš Navrátil

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace minipivovaru

Marketing communication analysis of mini brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts. The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition, marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is practical. Here could be find an introduction of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Navrátil, Tomáš. Analýza marketingové komunikace minipivovaru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika