Lucie HANÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL

Analysis of Marketing Communications of Company Dům knihy PORTAL
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of company Dům knihy PORTAL, whose main activity is not only sale of books, but also running the cafe and gallery. The theoretical part deals with the main questions of marketing, especially marketing communication and it is based on literary resources. The practical part analyses present situation of company in using marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22539

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANÁČKOVÁ, Lucie. Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe