Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o. – Hana BULOVÁ
Hana BULOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.
Measuring Customer Satisfaction LOMAX & Co. Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o. pomocí dotazníkového šetření. Tato firma je jedním z největších výrobců garážových vrat v České republice. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky zaměřené na zákazníka a jeho spokojenost a marketingový výzkum. V analytické části jsem …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on customer satisfaction measurement of the company LOMAX & Co. Ltd. with using a questionnaire survey. This company is one of the largest manufacturers of garage doors in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and analytical part. In theoretical part, there are introduced literary knowledge, focusing on customer satisfaction and marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17877
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BULOVÁ, Hana. Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková