Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o. – Jakub URBANÍK
Jakub URBANÍK
Bakalářská práce
Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.
Analysis of relationships with key customers of AISE, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vztahu firmy AISE s.r.o. s klíčovými zákazníky a zabývá se analýzou klíčových odběratelů. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a do části praktické. V teoretické části jsou zpracované základní poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve charakterizována firma AISE, s.r.o., dále je provedena analýza klíčových odběratelů a v …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses about relationship AISE, s.r.o. with key customers and deals with analysis of key customers. The work is divided into two parts, the part of theoretical and practical part. The theoretical part presents the basic knowledge on the issue. The practical part is first characterized AISE, s.r.o., further analysis of key customers in the last part is done by scoring scoring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22550
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANÍK, Jakub. Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Rizika dodavatelsko odběratelských vztahů podniku s mezinárodně obchodní činností.
Kateřina Faloutová -
Řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nástroj konkurenceschopnosti firmy
Tereza Macáková -
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Klára Vaňková -
Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Denisa Lobová -
Podnik, trh a veřejný sektor
Vítek Zažímal -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Karolína Šimečková -
Podnikatelský plán pro expanzi startupu na zahraniční trh
Vojtěch Brávek