Bc. Michael Škorňa

Diplomová práce

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

The Project of Using the Tools of the Marketing Mix to Improve the Image of HC ISMM Kopřivnice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily …více
Abstract:
This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škorňa, Michael. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing