Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice – Bc. Michael Škorňa
Bc. Michael Škorňa
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice
The Project of Using the Tools of the Marketing Mix to Improve the Image of HC ISMM Kopřivnice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily …víceAbstract:
This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKORŇA, Michael. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/karz3h/.
Jak správně citovat práci
Škorňa, Michael. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková