Bc. Michala MATHAUSEROVÁ

Diplomová práce

Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací

Trends in marketing activities of non-profit organizations
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci neziskových organizací. Jejím cílem je zhodnotit marketingové aktivity vybrané neziskové organizace a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část práce se zabývá obecně neziskovými organizacemi a specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Představuje také vybrané tradiční nástroje i nové trendy v oblasti …více
Abstract:
The presented diploma thesis is focused on trends in marketing communication of non-profit organizations. Its goal is to evaluate marketing activities of chosen non-profit organization and to propose recommendations for their improvement. In the first part the thesis deals with non-profit organizations and specifics of marketing communication in non-profit sector in general. It presents also chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATHAUSEROVÁ, Michala. Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management