Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací – Bc. Michala MATHAUSEROVÁ
Bc. Michala MATHAUSEROVÁ
Diplomová práce
Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací
Trends in marketing activities of non-profit organizations
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci neziskových organizací. Jejím cílem je zhodnotit marketingové aktivity vybrané neziskové organizace a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část práce se zabývá obecně neziskovými organizacemi a specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Představuje také vybrané tradiční nástroje i nové trendy v oblasti …víceAbstract:
The presented diploma thesis is focused on trends in marketing communication of non-profit organizations. Its goal is to evaluate marketing activities of chosen non-profit organization and to propose recommendations for their improvement. In the first part the thesis deals with non-profit organizations and specifics of marketing communication in non-profit sector in general. It presents also chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATHAUSEROVÁ, Michala. Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace
Eliška Janoušková -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá