Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy – Pavla Hudáková
Pavla Hudáková
Diplomová práce
Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy
Acts of Indiscipline from the Perspective of a Primary School Teacher
Anotace:
Nekázeň je považována za běžnou součást výuky a školních dnů, proto cílem diplomové práce je odkrýt, jak učitelé vnímají nekázeň žáků na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje východiska nekázně a problémového žáka. Na vzorku deseti učitelů byl realizován výzkum prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru, který odhalil subjektivní pohledy na problematiku nekázně. Zjištění předkládají …víceAbstract:
Indiscipline is considered a common part of teaching and school days, so the aim of this thesis is to uncover how teachers perceive student indiscipline in the first stage of elementary school. The theoretical part clarifies the basis of indiscipline and problematic students. A sample of ten teachers was studied through observation and interviews, which revealed subjective views on the issue of indiscipline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hudáková, Pavla. Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Autorita učitele na 1.stupni ZŠ očima žáků a učitelů - případová studie
Jitka Milaniaková -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Autorita učitele očima žáků SOŠ
Daniela Zavadilová -
Autorita učitele z pohledu žáků
Markéta Nevrklová -
Problémový žák z pohledu učitele primární školy
Klára BALAJKOVÁ