OSOBNOST UČITELE ODBORNÉHO VÝCVIKU – Michaela SEIBERTOVÁ
Michaela SEIBERTOVÁ
Bakalářská práce
OSOBNOST UČITELE ODBORNÉHO VÝCVIKU
Personality of the teacher of training.
Anotace:
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jaké vlastnosti by měl učitel odborného výcviku mít. Zaměřila jsem se na osobnost učitele, na jeho vlastnosti, které mohou ovlivnit výchovný proces a vývoj osobnosti žáka. V teoretické části jsou popsány kompetence a vlastnosti osobnosti učitele odborného výcviku. V praktické části bylo zjišťováno, jaké vlastnosti a dovednosti by měl učitel mít podle žáků a učitelů …víceAbstract:
The main goal of this thesis was to find out what characteristics should a teacher have. This thesis focused on required competences and attributes of a teacher of training. For this purpose I made a survey among teachers and students. The results of the survey are shown in schedules and graphs. I defined the picture of ideal teacher on the basis of the survey results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEIBERTOVÁ, Michaela. OSOBNOST UČITELE ODBORNÉHO VÝCVIKU. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Pěnotvorné vlastnosti mléka
Pavla Křečková -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Komunikační kompetence učitele MŠ
Hana KRÁTKÁ