Nábor a zaškolování pracovníků Slezské diakonie – Bc. Michaela MICHŇÁKOVÁ
Bc. Michaela MICHŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Nábor a zaškolování pracovníků Slezské diakonie
Hiring and trining staff Slezské diakonie
Anotace:
Diplomová práce se zabývá personálním managementem, zejména náborem a zaškolováním pracovníků. Teoretická část popisuje historický vývoj personálního managementu a zaměřuje se na oblast náboru, výběru a zaškolování nových pracovníků. V souvislosti se zaměřením této práce, je jedna kapitola věnována náboru pracovníků, především novým metodám a generačnímu managementu. V návaznosti na teoretickou část …víceAbstract:
The diploma thesis deals with personal management, especially with recruitment and training of employees. The theoretical part describes a historical development of personal management with focus on the area of recruitment, selection and training of the new employees. In relation to the focus of the thesis there is one chapter which is devoted to recruitment of the employees, primarily to new methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHŇÁKOVÁ, Michaela. Nábor a zaškolování pracovníků Slezské diakonie. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová
Název
Vložil
Vloženo
Práva