Duy Anh Tran

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz

The Marketing Communication of the Company Snapbacks.cz
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Snapbacks.cz, jenž nabízí sortiment streetwearového oblečení a doplňků. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti, zejména nových forem marketingové komuni-kace a také popsat průběh speciálně pořádaného release eventu, za účelem uvedení nové kolekce na trh. Následně zjistit, jestli event splnil stanovené …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Snapbacks.cz compa-ny. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the company, especially the new forms of marketing communication and describe the process of a special planned release event of the new upcomming fashion collection to the market and then determine whether it meets the objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tran, Duy Anh. Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe