Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami – Gabriel Robek
Gabriel Robek
Bakalářská práce
Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami
Identification of a Possibility to Enter Photographic Services Market for a Fictional Company
Anotace:
ABSTRAKT Tato bakalářská práce je zaměřena na hledání možnosti potenciálního vstupu nové firmy na trh s fotografickými službami. Zabývá se analyzováním tržního prostředí a zjišťováním mezer na trhu, kterých by bylo možno využít k podnikání. V teoretické části je popsáno mikro a makroprostředí organizace, PEST analýza, Porterova analýza, spotřební chování, segmentace, základní odlišnosti marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is aimed at finding a possibility of a potential enterance of a new company to the photographic services market. It deals with analysing the market environment and seeking a market gap, which could be used for business. In the theoretical part, there is explained micro and macro environment of an organization, PEST analysis, Porter analysis, consumer behavior, segmentation, basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROBEK, Gabriel. \textit{Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kc3m71/.
Jak správně citovat práci
Robek, Gabriel. Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková