Klimatický rozvrat ve veřejnoprávním publicistickém pořadu Nedej se – Kryštof Zvolánek
Kryštof Zvolánek
Bakalářská práce
Klimatický rozvrat ve veřejnoprávním publicistickém pořadu Nedej se
Climate disruption in the public investigative journalistic program "Nedej se"
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje podmínky tvorby v environmentálním publicistickém investigativním pořadu České televize s názvem "Nedej se". Text zkoumá, jak se v práci režisérů pořadu, který vzniká v regulovaném prostředí veřejnoprávní televize, odráží společenský vývoj od devadesátých let až do současnosti. Prostřednictvím výpovědí režisérů zkoumá, jakým způsobem hledají cesty, jak veřejnost o klimatickém …víceAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the conditions of production in the environmental journalistic investigative program of Czech Television entitled "Don't Give Up". The text examines how the directors of the show, which is created in a regulated public television environment, reflect social developments from the 1990s to the present. Through the testimonies of the directors, text explores how they look …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zvolánek, Kryštof. Klimatický rozvrat ve veřejnoprávním publicistickém pořadu Nedej se. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Globální oteplování z pohledu fyziky
Veronika ČESPIVOVÁ -
Globální oteplování
Radka Pekárková -
Proměny mediální reprezentace globálního oteplování v České republice a ve Francii
Petra SEDLÁKOVÁ -
Globální oteplování a klimatické změny v Evropě
Jitka Novotná -
Problematika vlivu činnosti člověka na globální oteplování
Lucie Vytlačilová -
Základní zásady aplikace práva ve veřejné správě
Václav Tomeček -
Změna postojů u odsouzených žen po absolvování resocializačního programu 3Z – Zastav se, Zamysli se, Změň se
Veronika Pechová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ