Data v podniku a jejich význam pro tvorbu znalostí – Ing. Martin Zelenka, MBA
Ing. Martin Zelenka, MBA
Disertační práce
Data v podniku a jejich význam pro tvorbu znalostí
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá kritickým významem kvality dat v systémech business intelligence a jejím vlivem na vytváření znalostí v podnicích. Hlavním cílem práce je doplnit konceptuální model business intelligence řešení o prvky související se subjektivními dimenzemi kvality dat. Prostřednictvím komplexního přístupu, který zahrnuje systematický přehled literatury, kvalitativní případové studie …víceAbstract:
This dissertation delves into the critical importance of data quality in business intelligence systems and its influence on knowledge creation within enterprises. The main goal of the work is to supplement the conceptual model of the business intelligence solution with elements related to the subjective dimensions of data quality. Through a comprehensive approach that includes systematic literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelenka, Martin. Data v podniku a jejich význam pro tvorbu znalostí. Liberec, 2024. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv invaze Ruské federace na Ukrajinu na vývoj národního hospodářství ČR
Yelyzaveta Apanovych -
Etika velkých dat na sociálních sítích se zaměřením na soukromí
Eliška Weisová -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
ETL procesy - nutný předpoklad kvality dat Business Intelligence
Pavel Novák -
Integrace dat v Business Intelligence
Roman Reiter -
Analýza a vizualizace dat prostřednictvím Business intelligence nástrojů
Ondřej Gözel -
Návrh na zavedení Business Intelligence v podniku
Juraj Krampl
Název
Vložil
Vloženo
Práva