Marketingová komunikace pro společnost Nachmelená Opice s.r.o – Josef Tobiášek
Josef Tobiášek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pro společnost Nachmelená Opice s.r.o
Marketing communication for Nachmelená Opice s.r.o
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v řemeslném pivovaru Nachmelená Opice s.r.o. V teoretické části se podrobně zabývá oblastí marketingu, včetně jeho základních konceptů a nástrojů. Analytická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace ve společnosti a Návrhová část na formulaci doporučení pro její zlepšení. Cílem této práce je přinést konkrétní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication in the craft brewery Nachmelená Opice s.r.o. In the theoretical part it deals in detail with the area of marketing, including its basic concepts and tools. The analytical part focuses on the analysis of the current state of marketing communication in the company and the Proposal part on the formulation of recommendations for its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová