Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů – Ing. Kateřina Malá
Ing. Kateřina Malá
absolventská práce studenta CŽV
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Promoting the thinking process in teaching vocational subjects
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřila na aktivní podporu myšlení žáků ve vzdělávacím procesu. Cílem práce bylo zaměření se zejména na aktivizační metody výuky, díky kterým dochází ke zvýšené pozornosti a motivaci žáků, žáci se aktivně zapojují do výuky a cíleně spolupracují s učitelem. Předpokladem bylo, že při využití správných vyučovacích metod se zvýší schopnost žáků přemýšlet a lépe a snadněji se učit. …víceAbstract:
The final work focused on the active support of student’s thinking in the educational process. The aim of the work was to focus mainly on activating teaching methods, thanks to which there is increased attention and motivation of students, students are actively involved in teaching and work purposefully with the teacher. The premise was that using the right teaching methods would increase pupil’s ability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Marie Hanušová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁ, Kateřina. \textit{Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/kd2wt9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Use of Suggestopedia as an Inspiration for teaching English with focus on Pronunciation
Kateřina Jezdinská -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková
Název
Vložil
Vloženo
Práva