Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu – Hana ROUČKOVÁ
Hana ROUČKOVÁ
Bakalářská práce
Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu
Small bank as a great competitor in the Czech banking market
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu" pojednává o vstupu a počátečním působení nízkonákladových bank na českém bankovním trhu, jež se tak snaží narušit oligopolní chování velkých bank. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vývoj českého bankovního sektoru, od období devadesátých let po rozpadu Československa …víceAbstract:
This bachelor thesis called "The small bank as a great competitor on the Czech banking market" deals with the entrance and the initial operation of low-cost banks to the Czech banking market, which are attempting to disturb the oligopolistic behaviour of large banks. The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the development of the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROUČKOVÁ, Hana. \textit{Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kdwhvn/.
Jak správně citovat práci
ROUČKOVÁ, Hana. Malá banka jako velký konkurent na českém bankovním trhu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková