Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – Denisa Konvičná
Denisa Konvičná
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
The Analysis of Marketing Communication of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín and on the basis of this analysis to find a way to reach the target group more effectively. The essence of the solution was to carry out an analysis of marketing communication tools, which the faculty uses to promote itself, and an internal questionnaire, which aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONVIČNÁ, Denisa. \textit{Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/keircd/.
Jak správně citovat práci
Konvičná, Denisa. Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům
Michael Bureš -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Analýza marketingové komunikace fakulty
Jakub Míchal -
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Dana Večeřová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji
Miloslav OUŠKA -
Marketingová komunikace fakulty tělesné kultury ve vztahu k potenciálním uchazečům
Barbora KRISTOVÁ -
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka Pechalová