Denisa Konvičná

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

The Analysis of Marketing Communication of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín and on the basis of this analysis to find a way to reach the target group more effectively. The essence of the solution was to carry out an analysis of marketing communication tools, which the faculty uses to promote itself, and an internal questionnaire, which aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konvičná, Denisa. Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe