Adéla Magdálková

Bakalářská práce

Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

Analysis of Marketing Tools to Increase Seniors' Protection on Shopping Events
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was analyzes of marketing tools to increase protection for seniors on demonstrations. The theoretical part treats about marketing mix, shopping beha-vior and targeted marketing. Emphasis was placed on the analysis of marketing tools in the demonstrations. The practical part was focused on the characteristics of selected companies focused in selling products and services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Magdálková, Adéla. Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe