Výuka žáka s ADHD z pohledu učitele a učitelky – Mgr. Jaroslav TREFIL
Mgr. Jaroslav TREFIL
Bakalářská práce
Výuka žáka s ADHD z pohledu učitele a učitelky
Teaching pupil with ADHD from the perspective of male and female teacher
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozdíly ve výchově a vzdělávání žáků z genderového hlediska na základní škole. Zaměřuje se na vymezení základní terminologie syndromu ADHD, problematiku poruchy pozornosti, hyperaktivitu, impulzivitu a genderu ve školství. Praktická část se věnuje ZŠ Kunratice, historii, projektům a novým metodám ve výuce. Dotazníkové šetření analyzuje a interpretuje rozdílné přístupy žen …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the differences in the education of pupils from a gender perspective at elementary school. It focuses on defining the basic terminology of ADHD, attention deficit disorder, hyperactivity, impulsivity and gender in education. The practical part is dedicated to Kunratice Primary School, history, projects and new methods in teaching. The questionnaire analyzes and interprets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TREFIL, Jaroslav. Výuka žáka s ADHD z pohledu učitele a učitelky. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Elektroencefalografický biofeedback u dětí se syndromem deficitu pozornosti spojeným s hyperaktivitou
Radmila MECOVÁ -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová -
Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Nikol Minářová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Vliv psychomotorických her na děti s poruchou pozornosti v předškolním věku
Nikol Minářová -
Projevy hyperkinetické poruchy pozornosti s hyperaktivitou v dospělosti
Stanislava Matulová -
Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou
Barbora SIRŮČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva