Virální marketing komunikační strategie firmy. – Anna Šedová
Anna Šedová
Diplomová práce
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Viral marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou virálního marketingu, jako moderního nástroje internetové marketingové komunikace firem. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a současným stavem poznání dané problematiky na základě studia dostupné odborné literatury. Pojednává o významu marketingové komunikace a jejím vývoji v rámci informatizace společnosti a příchodu nových médií. Dále se věnuje samotnému …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the topic of viral marketing as a modern tool of internet marketing communication. The first part of this work summarizes the theoretical findings based on accessible sources of literature. It deals with the importance of marketing communication and its development in the context of informatization of society and use of new media. It also discusses the very concept of viral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller
Název
Vložil
Vloženo
Práva