Analýza prodejních aktivit podniku – Bc. Jan Drvota
Bc. Jan Drvota
Bakalářská práce
Analýza prodejních aktivit podniku
Analysis of the enterprise sales activities
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza prodejních aktivit podniku" je analýza a zhodnocení stavu a způsobu prodeje ve společnosti Synthesia, a. s., BU Oxycelulóza a navržení zlepšujících opatření. V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které patří marketingový mix, marketingové prostředí, tržní segmentace, marketingové dotazníkové šetření a aplikace marketingu …víceAbstract:
The subject of the thesis "Analysis of the enterprise sales activities" is the analysis and evaluation of the methods of sales at the company Synthesia, a. s., BU Oxycellulose and the suggestions for improving measure. The theoretical part introduces the basic terms of marketing such as marketing mix, marketing environment, market segmentation, marketing surveys questionnaires and application of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drvota, Jan. Analýza prodejních aktivit podniku. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí společnosti Milos
Kristýna Jůnová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich