Vliv vybraných osobnostních charakteristik na prožívanou smysluplnost u učitelů – Bc. Eliška ČECHOVÁ
Bc. Eliška ČECHOVÁ
Diplomová práce
Vliv vybraných osobnostních charakteristik na prožívanou smysluplnost u učitelů
The influence of specific personal characteristick on experiencing of teacher meaningfulness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi osobním smyslem života a vybranými osobnostními charakteristikami učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se věnuje dvou tematickým okruhům: osobnosti a smyslu života. Nejprve objasňuje základní psychologické pojmy, typologie, teorie osobnosti, zaměřuje se na charakterové vlastnosti pedagogů a dále se zabývá zahraničními a …víceAbstract:
This thesis deals with the relationship between the personal meaning of life and selected personality characteristics of teachers. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part focuses on two themes: the meaning of life and personality. First explains the basic concepts of psychological typology, personality theory, it focuses on personality traits of teachers and deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Eliška. Vliv vybraných osobnostních charakteristik na prožívanou smysluplnost u učitelů. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Smysl života a životní spokojenost v období vynořující se dospělosti
Anna Bisová -
Kvalita stáří a smysl života
Petra Drongová -
Osobní cíle a smysl života v období vynořující se dospělosti
Markéta Peschková -
Smysl života a hodnotová orientace v kontextu drogové závislosti z pohledu existenciální analýzy a logoterapie
Lucie REŽNÁ -
Smysl života a závislost na alkoholu v kontextu adiktologie
Martin Slabý -
Smysl života v rané dospělosti
Jana SVOBODOVÁ -
Smysl života nebo cesta do pekel?
Hana Konečná -
Smysl života a jeho zdroje u olomouckých lidí bez domova
Jakub JIRÁSKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva