Dominika Abrahamová

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení

Marketing strategy for glamping facility owners
Anotace:
Abrahamová, D. Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se věnuje novému trendu cestovního ruchu, který se nazývá glamping. Je zde popsána historie a vznik glampingu a také aktuální situace na českém trhu. Dále je zde uveden teoretický rámec, který je nutný pro pochopení problematiky marketingu služeb …více
Abstract:
Abrahamová, D. Marketing strategy for glamping facility owners. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis is devoted to a new trend in tourism called glamping. It describes the history and the origin of glamping, as well as the current situation on the Czech market. Furthermore, a theoretical framework is presented which is necessary for understanding the issues of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
  • Oponent: Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje