Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení – Dominika Abrahamová
Dominika Abrahamová
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení
Marketing strategy for glamping facility owners
Anotace:
Abrahamová, D. Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se věnuje novému trendu cestovního ruchu, který se nazývá glamping. Je zde popsána historie a vznik glampingu a také aktuální situace na českém trhu. Dále je zde uveden teoretický rámec, který je nutný pro pochopení problematiky marketingu služeb …víceAbstract:
Abrahamová, D. Marketing strategy for glamping facility owners. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis is devoted to a new trend in tourism called glamping. It describes the history and the origin of glamping, as well as the current situation on the Czech market. Furthermore, a theoretical framework is presented which is necessary for understanding the issues of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán: Glamping v České republice
Karel Pivnička -
Podnikatelský záměr - ubytování v lodním kontejneru
Vojtěch Sysel -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova