Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her – Marián Pjajčík
Marián Pjajčík
Bakalářská práce
Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou …víceAbstract:
This thesis describes the game development, and history of this industry. It also evaluates the most popular game genres in the last years. For these game genres, template environments were made and demonstrated. After that, the template of the most popular genre was extended to a technical demo. The templates and the technical demo were created in Xenko Game Studio, and models were edited in 3DS Max …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pjajčík, Marián. Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Herní Engine
Jiří Kotlán -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Tien Dung Ngo -
Komparativní studie herní engine
Tomáš Hynek Dušek -
Herní engine pro 2D plošinové hry
Jakub STRÁNĚL