Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji – Bc. Michaela Lepková
Bc. Michaela Lepková
Diplomová práce
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji
Mentoring as a Professional Development Tool of Primary and Secondary School Teachers in the Zlín Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část nejprve vymezuje učitele a jeho role, kompetence a profesní rozvoj uskutečňující se formou dalšího vzdělávání. Poté se teoretická část zaměřuje již konkrétně na mentoring a jeho vymezení, fáze a uplatnění ve školství. Definovány jsou také základní související pojmy jako mentor a mentee. Praktická část práce …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned with mentoring as a professional development tool of teachers. The theoretical part defines a teacher and the teacher´s roles, competences and the professional development through their further education. The theoretical part then focused to mentoring and its definition, phases and application of mentoring in education. The basic related terminology like a mentor and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEPKOVÁ, Michaela. \textit{Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kig641/.
Jak správně citovat práci
Lepková, Michaela. Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová -
Tvorba webových stránek pro učitele - metodická podpora
Karel TLAMYCHA -
Metodická podpora výuky mechorostů, kapradin a nahosemenných rostlin na základní škole
Anna Hutlová -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ