Připravenost na práci s chybou v matematice budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – Lucie VESELÁ
Lucie VESELÁ
Diplomová práce
Připravenost na práci s chybou v matematice budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
Preparedness for handling mistakes in mathematics of future primary education teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností budoucích učitelů 1. stupně na práci s chybou v matematice. V teoretické části práce je charakterizována chyba, kořeny chyby, analýza chybných výkonů a využití chyby v procesu učení. Dále je zde popsán konstruktivismus ve výuce matematiky a práce s chybou ve VOBS. V části empirické je s pomocí dotazníku realizováno výzkumné šetření. Následně je popsáno, do jaké …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on future primary education teachers and their ability to handle mistakes in mathematics. The theoretical part explains what the mistake is, the history of mistakes and analysis of the incorrect performances and the usage of mistakes in the educational process. The practical part is based on a questionnaire's research. It also describes if the future primary education teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Lucie. Připravenost na práci s chybou v matematice budoucích učitelů 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky
Štěpánka VÍTŮ -
Aplikace problémové a badatelsky orientované výuky na vybrané přírodovědné a technické obory na střední průmyslové škole
Václav Pokorný -
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
Hana Antonie Svobodová -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Budování mentálního schématu trojúhelníku ve výuce 1. stupně ZŠ
Kateřina ŠENKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva