Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Starbucks – Kirill Naumenko
Kirill Naumenko
Bakalářská práce
Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Starbucks
Analysis of customer service system in Starbucks
Anotace:
Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Starbucks Abstrakt V dané bakalářské práci se jedná o systému hromadné obsluhy na příkladu pobočky kavárny Starbucks Pražský Hrad. Provedením analýzy systému obsluhy konkrétní kavárny se dostáváme k výsledku, že systém je přetížen v letním období. Řešením tohoto problému může být zcela nezávislý doplňkový kanál obsluhy v podobě stánku na horní terase …víceAbstract:
Analysis of the mass customer service systém in Starbucks company Summary In this bachelor's thesis, we are talking about a mass service system based on the example of the Starbucks branch in Prague Castle. By analyzing the service system of a particular cafe, we get the result that the system is overloaded in the summer. The solution to this problem can be a completely independent additional service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Proces obsluhy v systémoch hromadnej obsluhy
Radoslav Fekeč -
Systémy hromadné obsluhy
Marek Vlašín -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybraném podniku
Anna Váňová -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou
Michal Vild -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Jakub Klouda
Název
Vložil
Vloženo
Práva