Analýza marketingu vybrané technologické firmy – Kateřina Nývltová
Kateřina Nývltová
Bakalářská práce
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického plánování včetně marketingového výzkumu a zejména marketingový mix. Praktická část je věnována historii BMW a jeho přímým konkurentům. Jsou zmíněny nové marketingové strategie BMW …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of the marketing strategy of the BMW. The theoretical part describes the basis for determining effective marketing including marketing concepts, the basics of strategic planning including marketing research and especially the marketing mix. The practical part is devoted to the history of BMW and its direct competitors. The new marketing strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík