Výukové metody v hodinách německého jazyka na 1.stupni základní školy – Michaela MERTOVÁ
Michaela MERTOVÁ
Diplomová práce
Výukové metody v hodinách německého jazyka na 1.stupni základní školy
Methods of teaching in German language at primary school
Anotace:
Diplomová práce na téma " Výukové metody v hodinách německého jazyka na 1.stupni ZŠ" se zabývá klasifikací výukových metod a jejich vhodnost pro 1.stupeň ZŠ. Zároveň se zaměřuje na cizojazyčné vyučování a postavení německého jazyka v dnešním systému školství. Praktická část navazuje na poznatky multimediální výchovy z teoretické části. Její součást tvoří série 5ti PowerPoint prezentací, které jsou …víceAbstract:
The dissertation on the topic: Methods of teaching in German Language at primary school is following up methods of teaching classification and their suitability for primary school. As well aims to foreign language teaching, German language status in Czech Republic and education. The practical part is following to theoretic part-knowledges. It includes Power Point presentation in 5series, which is intending …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MERTOVÁ, Michaela. Výukové metody v hodinách německého jazyka na 1.stupni základní školy. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a německý jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní tabule ve výuce ve čtvrtém ročníku základních škol
Hana SALAIOVÁ -
Využití interaktivní tabule při rozvoji čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy
Kateřina KOBYLKOVÁ -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Bilingvální metoda u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Petra Zárubová -
Tábor jako způsob upevňování si cizího jazkyka zábavnou formou (se zaměřením na jazyk německý)
Zuzana Turková -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva