Budování značky jednosálového kina – Bc. Pavel Krupař
Bc. Pavel Krupař
Diplomová práce
Budování značky jednosálového kina
Brand building of a single-screen cinema
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá procesem budování značky. První část nejprve popisuje teoretické principy značky, historický vývoj a konkrétní přínosy pro byznys společnosti. Dále uvádí různé varianty přístupu k budování značky a rozděluje tento proces do dílčích samostatných fází. V praktické části je poté na základě teoretických postupů a definovaných cílů realizován kompletní rebranding značky jednosálového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the branding process. The first part describes the theoretical principles of the brand, historical development, and specific benefits for the company's business. It also presents different approaches to brand building and divides this process into sub-separated phases. In the practical part, a complete rebranding of the single-screen cinema Sféra in Turnov is carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krupař, Pavel. Budování značky jednosálového kina. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Michaela Kupková -
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Michal Bargl -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž
Název
Vložil
Vloženo
Práva