Using games for practising English vocabulary at lower secondary schools – Bc. et Mgr. Renata BROMOVÁ
Bc. et Mgr. Renata BROMOVÁ
Diplomová práce
Using games for practising English vocabulary at lower secondary schools
Using games for practising English vocabulary at lower secondary schools
Abstract:
The Thesis deals with the problem of efficiency and popularity of the game activities in the process of practising vocabulary. The first part of the Thesis gives the theoretical background to the lower secondary learners´personality, foreign language learning at the lower secondary school,vocabulary and its practising,games and game activities - their grouping and using for vocabulary practising. The …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá efektivností a oblíbeností herních činností při prosvičování slovní zásoby. První část práce teoreticky rozebírá specifika žáků 2. stupně, vyučování cizích jazyků na 2. stupni, postavení slovní zásoby ve výuce jazyka a její procvičování, hry a herní činnosti - didaktické jazykové hry - jejich rozdělení a využití v procvičení slovní zásoby. Druhá část práce se zabývá výzkumem …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROMOVÁ, Renata. Using games for practising English vocabulary at lower secondary schools. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Jazykový program zaměřený na rozvoj slovní zásoby dětí v MŠ
Denisa Folková -
Preventivní program vývoje artikulačních schopností u dětí v období od dvou do tří let věku
Aneta Pražáková