Tereza Velová

Bakalářská práce

Marketingové řízení ve společnosti ČMKS HOLDING, a.s.

Marketing management in the company CZ LOKO HOLDING, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat problematiku marketingového řízení ve vybraném podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingové řízení, marketingový informační systém a v závěru je vymezen pojem marketingový mix. Praktická část je zaměřena na provedení situační analýzy společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s včetně vypracovaní SWOT analýzy poukazující na silné …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe issues around marketing management in the chosen company. In the theoretical part basic definitions are described, such as marketing, marketing management, marketing information system and in the end the marketing mix is defined. The practical part is focused of situational analysis of the company CZ LOKO HOLDING, a.s., including SWOT analysis showing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velová, Tereza. Marketingové řízení ve společnosti ČMKS HOLDING, a.s.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků