Andrea Böhmová

Bakalářská práce

Využití marketingových nástrojů značky Hugo Boss v České republice

Applying marketing tools brand Hugo Boss in the Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení stávajících marketingových aktivit značky Hugo Boss v České republice, a to konkrétně příkladem franchisingu této značky v podobě firmy MyFashion. Literární rešerše napomáhá přiblížit nástroje marketingového, komunikačního mixu a franchisingový typ podnikání. Jedním ze zdrojů pro zpracování vlastní části je osobní vhled autorky do dané problematiky, získaného osobní pracovní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate current marketing activities of the Hugo Boss brand in the Czech Republic as demonstrated by its franchising which is the company called MyFashion. Presented review of literature helps to introduce tools of marketing and communication mix and franchising management. One of the sources for this thesis is the personal insight of the author into this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.