Marketingová strategie společnosti Aon a.s. – Bc. Artavazd Sarksian
Bc. Artavazd Sarksian
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Aon a.s.
Marketing strategy of Aon a.s. Company
Anotace:
Diplomová páce je věnována marketingu vybrané společnosti Aon, která působí ve velmi specifickém odvětví – zajišťovací a pojišťovací služby. Cílem diplomové práce je návrh doporučení a změn v marketingové strategii pro vybranou firmu. Dílčím cílem práce je analýza konkurenčního postavení firmy, definování marketingových cílů společnosti a návrh konkrétních marketingových nástrojů pro dosažení těchto …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the marketing of a selected company Aon, which operates in a very specific industry – reinsurance and insurance services. The aim of the diploma thesis is to propose recommendations and changes in the marketing strategy for selected company. The partial goal of the work is the analysis of the competitive position of the company, the definition of the company's marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing Strategy of a Selected Company
Altan Lemi Yuzen -
Marketing Strategy of a Chosen Company
Natalie Jedlička -
External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
Dominika Kútna -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova
Název
Vložil
Vloženo
Práva