Bc. Tomáš HERMAN
Bakalářská práce
Empatie hráčů počítačových her
Empathy of pc players
Anotace:
V této bakalářské práci se snažím popsat vlivy počítačových her na hráče. Nejčastějšími hráči jsou adolescenti. Hlavním tématem je, zda časté hraní počítačových her má vliv na rozvoj nebo naopak snížení sociokognitivních dovedností a především empatie. Empatie je také jednou ze složek emoční inteligence, o které jsem se také zmínil. Dalším důležitým tématem je, zda časté hraní počítačových her zvyšuje …víceAbstract:
In this bachelory thesis I consider above all of influence computer games to players. Age group, which is mainly problem about, are adolescents. General topic is, if frequent playing of computer games has influence to a development or contrariwise sinking social skills and imprimis empathy.Empathy is one of components emotive intelligence too, which I was talking about too. Next important topic is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2009
Zveřejnit od: 24. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jan Nevřala
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMAN, Tomáš. Empatie hráčů počítačových her. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Poradenství v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková specifika v internetové komunikaci mezi hráči počítačové hry World of Warcraft
Markéta Hanusková -
Jazyková specifika v internetové komunikaci mezi hráči počítačové hry World of Warcraft
Markéta Hanusková -
Vnímání marketingové komunikace hráči v počítačových hrách
Marek Bělský -
Důvody a kontext sledování let's play videí hráči počítačových her studujících Univerzitu Palackého v Olomouci
Ondřej KOLDA -
Počítačová hra pro nevidomé
Lukáš Vámoš -
Počítačová hra: analýza uživatelských strategií
Václav Janištin -
Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku
Alžběta ZVĚŘINOVÁ