Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management – Lenka KAJEROVÁ
Lenka KAJEROVÁ
Diplomová práce
Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management
Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management
Abstract:
This thesis deals with the term classroom management, its most important parts and strategies for effective classroom management. This thesis is divided into four parts: theoretical background, methods, results and commentaries and implications. In the theoretical background, the term classroom management and its most important parts are discussed. In methods, research methods and tools which were …víceAbstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je efektivní řízení třídy jeho hlavní části a strategie pro efektivní řízení třídy. Tato práce obsahuje čtyři části: teoretickou část, metody, výsledky a komentáře a implikace. V teoretické části je popsán termín efektivní řízení třídy, jeho hlavní části a zároveň i strategie pro efektivní řízení třídy. Metodická část se zabývá použitými metodami a nástroji, které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAJEROVÁ, Lenka. Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák