Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci – Bc. Petra Kučerová, DiS.
Bc. Petra Kučerová, DiS.
Diplomová práce
Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci
Slovácké beachové léto: Strategy To Win Partners for Cultural and Sporting Event
Anotace:
Podstatou diplomové práce je prostřednictvím strukturovaných individuálních rozhovorů se současnými nebo potenciálními partnery sportovně-kulturního festivalu Slovácké beachové léto v Uherském Hradišti zjistit, jaké možnosti a benefity, jaké způsoby plnění firemních marketingových cílů jsou pro ně v rámci partnerství zajímavé. Tedy provést průzkum za jakých podmínek by oslovené firmy byly ochotny stát …víceAbstract:
The essence of the thesis is to find out what options and benefits and which means of cor-porate marketing aims are in the framework of the partnership interesting for the current or potential partners of Slovácké beachové léto Festival in Uherské Hradiště through structured individual interviews. So conduct a survey of the conditions under which these companies will be willing to become a partner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Petra. \textit{Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kpyzbe/.
Jak správně citovat práci
Kučerová, Petra. Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická