Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR – Ing. Radomír ŠEREK
Ing. Radomír ŠEREK
Diplomová práce
Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR
Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR
Abstract:
The aim of this master thesis is to develop a marketing plan for a new instrument launch on the Czech diagnostics market in 2010. The theoretical aspects like differentiation between strategic marketing and strategic management, the meaning of planning itself or preparation and creation of the marketing plan are discussed in the theoretical part. In the second part of this work are performed necessary …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEREK, Radomír. \textit{Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kpz110/.
Jak správně citovat práci
ŠEREK, Radomír. Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík