Ing. Radomír ŠEREK

Diplomová práce

Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR

Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR
Abstract:
The aim of this master thesis is to develop a marketing plan for a new instrument launch on the Czech diagnostics market in 2010. The theoretical aspects like differentiation between strategic marketing and strategic management, the meaning of planning itself or preparation and creation of the marketing plan are discussed in the theoretical part. In the second part of this work are performed necessary …více
Abstract:
Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12437

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEREK, Radomír. Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.