Návrh marketingové komunikace festivalu Janáček Brno – Kateřina Lexmannová
Kateřina Lexmannová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace festivalu Janáček Brno
Marketing Communication Proposal of the Janáček Brno Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Janáček Brno 2018. Dále se práce zaměřuje na průzkum publika formou dotazníkového šetření. Festival se koná každé dva roky a je tedy možné porovnání z předešlých let. Podle výsledku průzkumu bakalářská práce nabídne možnosti, jak vylepšit marketingovou komunikaci pro další ročník festivalu, aby bylo osloveno co největší množství potenciálních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Janáček Brno festival 2018. The thesis also focuses on audience research by questionnaire. The festival takes place every two years and can therefore be compared to previous years. According to the survey results, the bachelor thesis will offer possibilities how to improve marketing communication for the next year of the festival in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová