Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách – Bc. Veronika Šticová
Bc. Veronika Šticová
Diplomová práce
Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách
Assessment and classification of students of combined study at universities
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Výzkum je zacílen na studenty kombinované a prezenční formy studia Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a jejich postoje ke klasifikaci.Abstract:
This thesis deals with the issue of assessment and classification of students of combined study at universities. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The research is targeted at students who study combined or full-time at the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín and their attitudes towards classification.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šticová, Veronika. Hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ