Bc. Roman MACURA

Diplomová práce

PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KONKURENCESCHOPNOSTI SPOLEČNOSTI GLAVERBEL FENESTRA, A. S. ROZŠÍŘENÍM PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT O KALENÍ PLOCHÉHO SKLA

PROJECT OF INCREASING THE COMPETITIVENESS THROUGH EXPANDING THE BUSINESS ACTIVITIES OF GLAVERBEL FENESTRA, A. S. BY FLAT GLASS TEMPERING
Anotace:
Diplomová práce se zabývá v úvodu problematikou konkurenceschopnosti, na kterou navazuje s konkurenceschopností úzce související strategické řízení. Dále je pozornost zaměřena na možnosti využití finančních prostředků z Evropské unie. Praktická část sestává z konkrétního realizovatelného projektu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Glaverbel Fenestra, a. s., u kterého je využito metod projektového …více
Abstract:
In the opening, the master thesis is dealing with problems of competitiveness. Next part is focused on strategic management and financing from the structural funds of the European Union. The practical part of the master thesis is consisting of the feasible project of escalation the competitiveness of the Glaverbel Fenestra, a. s. There are used methods of project management in this part. Also are there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor: 1016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACURA, Roman. PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KONKURENCESCHOPNOSTI SPOLEČNOSTI GLAVERBEL FENESTRA, A. S. ROZŠÍŘENÍM PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT O KALENÍ PLOCHÉHO SKLA. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing