Mgr. Michal KRUTIŠ

Diplomová práce

Internetový marketing společnosti H1.cz

Internet marketing company H1.cz
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové …více
Abstract:
This dissertation is concern with the internet, it discusses internet in terms of marketing medium as well as the market penetration of the internet connection and its public perception. Moreover, it focuses on internet marketing as such and internet advertising, in concrete the possibility of integration of internet marketing into marketing communication tools. Second part of the dissertation presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor: 4903

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUTIŠ, Michal. Internetový marketing společnosti H1.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.