Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora – Natálie Hrubešová
Natálie Hrubešová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Marketing Communication SK Sparta Kutná Hora
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the football club SK Sparta Kutná Hora. The aim of the thesis is to identify the most effective communication tools and propose measures to improve the club's communication strategy through a quantitative investigation. At the same time, the thesis aims to determine the level of awareness of the club among the residents of Kutná Hora. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrubešová, Natálie. Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Martin Derner -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Marketingová komunikace SK Sigma Olomouc
Michal MINÁŘ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk
Jaroslav Klimecký -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Analýza marketingové komunikace ve společnosti UDO SK, s.r.o.
Andrej KOVÁČIK